Började Han.

Hans kuk gled ut och in ur mig i långa drag, han roterade höfterna lätt och lät toppen av ollonet retsamt vila mot min slidöppning innan han pressade in hela sin lem igen.
– Så… började han. Han hade axellångt trassligt hår, polisonger, tatuerade armar och otroligt vackra händer. Jag satte mig i den pösiga soffan i ena hörnet av studion och försökte att inte vara nervös. Min första tanke var att han var VÄLDIGT noggrann, var detta verkligen helt yrkesmässigt?Satte mig på britsen, vred mina händer i knät, hostade lite.
Han torkade av ena handen mot jeansen för att den skulle bli torr och sträv, sedan tog han den och med ett fast tryck började han gnida min klitta så intensivt att jag kom direkt. Det bara…Jag drog snabbt av dem så att John inte skulle hinna se.
John vände sig halvt om och tog en bomullstuss indränkt i sprit i handen.
Han särade lite mer på mina läppar och tryckte sedan den fuktiga trasan mot min klitta. Den var varm, vibrerande och stor. När det var dags för trosorna märkte jag att mina händer skakade, och att mitt sköte var väldigt varmt. Vi har bara några minuter på oss, hur vill du ha det egentligen?

Min blonda ängel 2

Jag stönade högt så att det ekade inne i badrummet och Julia var som besatt av min överkropp. Jag lät mitt pekfinger löpa över sidan på hennes vad, lår och upp över hennes skinka som jag tillslut slöt hela handen kring. Allt bublade upp innom mig och orgasmen var outhärdligt nära. Jag fortsatte att föra ut schampot över hela framsidan av hennes kropp och när hon tillslut vände sig mot mig så var hela hon täckt i delar av tvål och lödder. Våra ben låg ihoptrasslade med våra underliv vilandes mot den andres lår, precis som när vi somnade.
“…Vad…Vadå?Hon hade en underbar vulva som skapade en utbuktning på den slanka dräkten hon hade, en utbuktning jag alltid drömt om att smeka och nu låg jag här med den i min hand.Hon vägledde in mina fingrar i hennes mun, varpå hon lät sina fingrar ta sig in i min.

När hon sa det funderade jag på att hon precis suttit och smekt sig själv och tänkt på mig. frågade jag.Jag märkte att jag själv hade börjat andats häftigare än innan. Vi satt så i säkert 15 minuter utan att säga någonting till varandra.
Du får väl fortsätta tänka på henne då.
-Det är inte kul att bli avbruten svarade hon lite irriterat. Jag kände hur impulserna gick i mig och spasmiskt började jag rycka i hela kroppen. Jag kände att jag ville att hon skulle komma närmare mig direkt. Jag gillade den mjuka känslan av hennes underliv.
Lovisa gnydde till högt och flämtade. Jag tyckte det skulle vara kul att vara Lovisas onaniobjekt.Tessan 15.Känslan var ofattbar när någon annan lekte med min mus.

Hela hennes stora uppsvällda varma kåta fitta är nu vidöppen och glänser av varm, hal och kåtdoftande fittsås. Jag vågar knappt andas. Jag ökar takten samtidigt som jag ser att hon nu särar ännu mer på benen. Jag vet precis vad jag ska säga och hur jag ska bete mig om jag skulle bli upptäckt. Det innebär att jag oupptäckt kan stå kvar ytterligare en stund och njuta av utsikten. Av ren instinkt har jag sökt mig till motionsgården i hopp om att få uppleva något erotiskt och därför bestämmer jag mig nu för att smygtitta in i damernas omklädningsrum. I herrarnas omklädningsrum är det tomt, alla verkar ha gått hem men det låter som om någon är kvar i damernas omklädningsrum. Nu finns det inte längre något duschljud som mina eventuella stönanden kan drunkna i. Ett kort ögonblick inbillar jag mig att hon gör det för att hon vet att jag tittar på och att hon kanske njuter av det, men jag inser att hon bara tvättar sig. Hennes händer arbetar sig nu nedåt och hon börjar massera sig mellan benen. Mina hjärtslag ökar och det pirrar till i hela kroppen. Snabbt torkar jag upp sperman från dörren och golvet, klär på mig och när jag samlat mig någorlunda går jag helt sonika ut från toaletten och hem. Plötsligt hör jag ett ljud i korridoren utanför och jag vänder mig genast om och börjar gå utåt men när jag kommer fram till dörren stannar jag och lyssnar en stund och till slut konstaterar jag att det inte kommer någon. Hennes klitoris har styvnat och tittar stolt fram.

Standard

Leave a Reply

