Då Forsade Hennes Kiss Ut, Rakt Över Halsen Och Bröstkorgen På Mej.

En kille i tjugoårsådern, lång och kraftig, hade upptäckt mej! Jag försökte fly men han högg tag i min arm och vred upp den hårt bakom min rygg. Nu letade en av tjejerna efter sina trosor, man kunde se hur hon plockade bland sina kläder.
På en annan badplats i närheten fanns ett utedass där man kunde öppna en lucka på baksidan för att lyfta ut skittunnan. Då slog orgasmen ner i mej med våldsam kraft, och min säd stänkte ner både golvet och väggen i omklädningsrummet. Det gjorde ont och jag kunde inte fly.
Tillbaka på stranden låg jag och passade på tjejerna. Jag var näst intill panikslagen och tänkte, nu slår de väl mej halvt ihjäl. Då visste jag att jag måste ta trosorna och få känna lukten av kvinnokön. Hon avslutade med att kissa rakt över min nu hårda lilla kuk som hon höll om med ena handen. Då forsade hennes kiss ut, rakt över halsen och bröstkorgen på mej.

Det är ingen ordning nu för tiden.

Lilla Elin K var mer tålig än vad man kunde tro av hennes beniga uppenbarelse.Bommen är hård och spetsig, och kanten trycker hårt mot deras stackars små fittor.

Erik tittar på klockan och funderar på hur länge de orkar med.
”Va bra att ni kom. Elin gnyr tyst men verkar bita ihop.
Uppiggade och glada över att ha kommit undan så lätt gjorde de som de blev tillsagda.Tjejerna har ingen koll på någonting, och detta har han längtat efter att slå i dem. Fixar ni det?”
”Elin K! Sista året på gymnasiet – antingen skärper de sig, eller så faller de bort helt. Hon torkar sig i ögonen med baksidan av handen medan hon går fram till Erik som väntar vid plinten.

Standard

Leave a Reply

