Jag Satte Mig På Sängkanten Medans Han Snabbt Klädde Av Sig.

Min kuk reste sig och jag fick ett prakt stånd. När chefen kallar så är det bara att komma.
-Jag var både förbannad, glad och lite nyfiken på en gång.
Hans läppar slöt sig runt mitt ollon och kuken gled lätt in mellan hans läppar och hans tunga virvlade allt mer snabbt runt och över ollonet. Jag satte mig på sängkanten medans han snabbt klädde av sig.

Jag tog av mig trosorna och tänkte, undra vad killarna tycker om min helt renrakade fitta, nu kände jag att jag kunde slappna av och njuta av alla blickar, nu när Johan var med på detta.
– ??????????
När jag skall betala skakar Juan på huvudet väldigt försiktigt och blundar med ögonen.
När vi kom till hotellet älskade vi mycket länge och med mycket kel och smek, och pratade om allt som hänt idag och planerade för morgondagen.
Efter att Gunnar fått drinken och vi har småpratat lite, vill han att vi skall komma över till han och titta på vad han har köpt till sina barnbarn.
– Javisst, sa jag, men vad gör vi med städarna tänkte jag.
– Jag tycker dom verkar mycket trevliga och roliga.Jag ser väl ganska bra ut för killarna ger mig uppskattade blickar och ibland ord, 1,60 lång, 52 kg, platt mage och som min man säger ”lite för stora bröst för den späda kroppen”.
– Har ni aldrig kläder på er, flickor ?
Längre när du inte är med, vad menar han. I en liten affär inne på ”JUMBO” hittade jag en sarong som den men den var ganska kort.
Henrik tog det väldigt lugnt, men han hade ett underbart stånd i badshortsen eferåt.
– Ja, tack.

Det började med ett skolningstillfälle del 4

Han avbröt mig några gånger med frågor och uppmaningar att jag skulle beskriva närmare hur vi gjorde och t.ex. hur Villes kuk hade sett ut, hur stor den var och hur det kändes att ha den i min mun och hur jag upplevde att ligga under Villes nakna manskropp och breda ut mina lår och öppna min fitta för honom och låta hans stora påle tränga in i min kvinnokropp. Det gör det bara mera spännande, svarade han och alldeles utom mig av tacksamhet och glädje lovade jag honom att jag skall heller inte vara svartsjuk om han ligger med en annan kvinna bara du berättar om det och inte bedrar mig med henne. Då först kom jag att tänka på att jag hade samma svarta strumpor och svarta strumphållare som igår på mig. Denna berättelse gjorde inte bara min man vild av kåthet utan jag själv upplevde samma sak. Jag svarade ärligt på allt och berättade om hur mycket sperma som kommit och hur den hade sett ut och hur den hade smakat. Hans händer sökte sig till mina bröst och snart var de framtagna och de rodnade av alla kyssar de blivit överösta med igår och fick mottaga nu. Vi satte oss ner och drack ett glas vin och han undrade försynt hur jag hade haft det igår. Vi kan ju vara alla tillsammans, fortsatte jag och jag märkte att även han blev glad.

Standard

Leave a Reply

