De Skulle Paddla Kanot.

Men det blev inte som hon hade tänkt sig.Anna log tillbaka och började slänga i sovsäckar och tält.De skulle hänga på stranden, ha grillfester och bara njuta av den underbara sommaren.

Väl ute på sjön paddlade de lugnt och försiktigt och njöt av den vackra naturen. Regnet stod som spön i backen och de skyndade sig in i tältet. Anna njöt av att se Maja bli så upphetsad av hennes behandling. De skulle paddla kanot. De grillade korv och drack några öl och skrattade en hel del. De träffades när de bara var bebisar, för deras mammor var bästa väninnor. Det skulle ske något, kanske inte ikväll, men någon dag så….Hon fortsatte vandringen nedåt mot sydligare breddgrader.

Sommaren med Mia

Fast det är tur att du inte fick mer sol än du gjorde, för då hade det synts, och det hade ju varit synd, eller hur?”Jag kände paniken komma smygande, men hann dock inte mycket mer än börja med framsidan av låren, med benen fortfarande tätt ihop, förrän Mia bestämde sig för att hon också behövde lite insmörjning, och med ett resolut tag drog t-shirten över huvudet, så att hon plötsligt satt iklädd endast bikinin., log Mia mot både honom och mig med en tydlig, busig glimt i ögonen.
Mitt i det strålande solskenet, bland lummiga björkar och alar stod en röd, timrad gård med vita knutar, en katt låg och solade sig på förstubron, och bakom huset skymtade ett mindre uthus, och bortom det glittrade sjön! Vi kan gå upp i ateljén under tiden så kan jag visa er lite hur jag hade tänkt mig det hela.”Mia gav mig ett varmt leende, och böjde sig till min förvåning ned och lade handen på min höft.

Detta är allt jag skrivit hittills, men med rätt uppskattning kan det ju bli mer…
Det syntes säkert på både honom och mig vad vi tyckte om denna abrupta förändring; han besviken över att hon hade avbrutit detta skådespel men fortfarande förväntansfull, och jag själv om möjligt ännu mer frustrerad än tidigare, eftersom de nu skulle försvinna in i huset och lämna mig här med all denna oförlösta lusta inom mig. Men du verkar ju inte ha något emot att se lite naket kvinnohull?Han har hjälpt mig en del med huset, och är en av de få människor här i trakten jag känner ens lite grann. Men han verkade ju uppskatta det, åtminstone!

Nattmusik

Brösten var till synes stora och fasta men det var en aning svårt att avgöra ty det enda Dentell såg var två skuggor som smekte varandras kroppar. Kicki gjorde som hon sa och de bytte ställning till en 69:a.Tiina kände återigen på hur Kickis tunga stimulerade hennes droppande fitta och hur hennes tunga sedan tryckte in klitoris och fick henne att avbryta sin behandling med Kickis fitta någon sekund för att hon var tvungen att stöna.De hade ställt en stark lampa riktad mot rullgardinen så att deras skuggor tydligt skulle avteckna sig mot den vita rullgardinen.Därefter ställde de en lampa framför bordet och kontrollerade att skuggorna var som de skulle. För första gången på över tjugo år nådde han orgasm och han gjorde det som aldrig förr.
Han kravlade sig upp ur sängen i sin lilla lägenhet i stan och gick fram till fönstret som vette ut mot Stora Torget. Men gud vad mycket skönare det var när det kom!De hade bestämt sig för att älska framför en rullgardin den här dagen, för att de vill synas, men ändå inte. Det var det enda.Han sov alltid naken, det var mycket skönare, tyckte han. Under sin tid Som polis för ungefär tio år sedan hade han varit Halmstads kallaste polis.

Poliserna II av III

Vi gick upp till skogspartiet med många stora träd runt om kring oss. Jag drog ihop benen när gubben försvann under bordet. Mats lossade på handfängslet som de hade satt runt min pung och kuk. Mats ställde sig fram för mig och Thomas. Med vänsterhanden lägger han tummen- och pekfinger vecket en bit ovanför rövhålet. Hans ena pungkula som hängde ner något, sög jag i mig först. Han sög in hela min lita snopp i sin mun. Han låter sin vänsterhand leta sig ner mellan mina lår och högerhanden placerar han också mellan låren. Nu får du göra det skönt för mig sa han i en något mjukare ton. Han guppade upp och ner med sin kuk i min mun. Han för ner förhuden igen. Polisbilen var en kombibil. Jag tappade luften och bra kved.

Tanten måste ha trott att jag gick i mellanstadiet eller högstadiet. Fort som fasen satte de handfängslet på mig och varnade mig att inte säga något. Han släpper taget om pungen.

Vill se på dej hur Marias kropp kommer att se ut om två år. Snuskiga söta Maria utan trosor och en jättekort slynklänning.

De satte sej i bilen och småpratade om lite allt möjligt på vägen hem. Farbror John tog Maria i handen och gick in i stationshuset och letade upp perrongen till det tåg som skulle komma norrifrån. De var så lika Helena och Maria och farbror John njöt så av det.

Standard

Leave a Reply

