Fåglarna Kvittrade Hysteriskt Utanför Och Det Var Otroligt Varmt I Mitt Rum.

– Jävlar!

Mannen pressar på, in och ut trots att hennes analväggar pressar emot hårt.
Mannen la en stor filt över de båda nakna kropparna innan han själv gick och la sig i sitt eget rum.Aldrig!
Utan att veta att Jonna har vaknat tittar hon upp mot hennes stönande mun och möter en penetrerande blick.
Sakta öppnar hon munnen och det börjar droppa lite sperma på hennes kind.

Trots hårt motstånd ger han sig inte.
– ÅHHH!! Stönar Evilina och Jonna följer order.

Sommargästen

Grävde lite mer i tvättkorgen och fick upp ett par mörkbruna strumpyxor. Kände mig yr och kallsvettades. Jag smekte mitt blålila ollon mot nylonen och njöt av den sensationella känslan. Fåglarna kvittrade hysteriskt utanför och det var otroligt varmt i mitt rum. Till slut bestämmer jag mig för att ta med mig trosorna och strumpbyxorna till rummet. Jag tittade på dem en stund. Trosorna var lite gulfärgade i den minimala grenen. Hade ett praktstånd men bakfyllan höll tillbaka orgasmen.

Kala fakta – del 1

-Jag tar gärna en drink till, den var god.
Jonny tittade som ett frågetecken på oss två och sa sen:
-Vad snackar ni om för intressent då? Jag hörde mig säga:
-Var det verkligen så otroligt skönt?Visst, vi var fulla, men det var en kick, jag lovar, för han blev så jävla kåt av att se lilla mig. Plötsligt reste hon sig, kvinnan med flätan, och gick iväg. Janna blev inte klok på allt som hände med henne. De två kvinnorna satte sig vid ena väggen så Janna satte sig mittemot. Till det hade hon ett par svarta jeans som smet in mellan hennes smala ben och framhävde hennes runda lilla stjärt. Fast det hände rätt ofta . . .För att hon ville höra mitt svar så jag fick skakade nekande på huvudet mot henne också. Hennes fitta var verkligen vacker, rund, mjuk och med en härlig skåra som delade den mitt i tu.
Det sista sa hon så tyst hon kunde, nästan så att hon viskade och i mig bultade en förväntan som jag inte kände igen. Blygdläpparna glipade och var spända just för att hon satt som hon gjorde på bänken.

Standard

Leave a Reply

