Han Kunde Inte Garantera Några Eskapader, Men Tyckte Jag Skulle Ta Chansen.

Grannfrun Charlotte

Där stod Charlotte, en av mina föräldrars andra läckra grannar. Det var helt underbart. Hon gnydde när jag förde in två fingrar i henne.
Till slut så stannade vi upp med hånglandet. Kuken stod nu som ett riktigt spett.
Jag satte mig till rätta på altanen och åt mitt grillade kött och pommes och drack några öl till. Grillen tändes och köttet slängdes på och en iskall öl öppnades. Hon bet sig i läppen och tog sin ena hand på min kuk och började smeka den. Hoppas bara inte Charlotte märker nått.

Sedan satte hon sig på huk framför mig och började smeka sig och pulla. Jag kunde inte sluta kolla på hennes rumpa med jämna mellan rum. Jo hon hade fortfarande på sig sin bikini.
– Luktade dom gott?

Utan att släppa taget om kuken gav jag honom en kram och viskade i hans öra att nu var det värsta över och vi kunde börja från början igen. Jag beordrade honom att kvickt dra ner byxor och kalsonger medan jag tog tag i den handduk jag lagt på sängen. Han frågade när han fick komma och hur länge han fick stanna och när jag sa att han fick stanna så länge han ville sa han att han kunde nog inte stanna över natten för det skulle inte hans föräldrar inte gilla. Den ene av grabbarna hade sin flickvän med sig, men den andre var däremot singel. I bekantskapskretsen i övrigt var det ganska tunnsått. Han kunde inte garantera några eskapader, men tyckte jag skulle ta chansen. Jag smekte den mjukt utanpå byxorna och mär jag viska de i hans öra att i kväll skulle han inte behöva runka på egen han stönade han av vällust.
Jag är 49 år och frånskilld med en dotter som är 25 år.

Kollega i spinn

Jag låter mina ögon följa stjärtens kontur. Jag säger nog lite mer än så av färgen i ditt ansikte att döma och jag blir sittandes förläget tyst resten av färden. Efter en två, tre strålar känner jag hur du nyper fast mig som i ett skruvstäd. Dina läppar sluter sig kring mig och då du tar mig långt in i din mun känner jag hur dina händer borrar in sig i mina skinkor. Mitt skaft är glansigt av sekret och bilden av min lem gående som en pistong in och ut ur dig blir mig övermäktig. Du ormar dig och jag för mitt finger till min mun. Du greppar om mig med din hand och klämmer prövande på mitt skaft för att sedan skjuta mig en bit ifrån dig.

Sommarkväll

Du svara med att sätta upp ena foten på bänken och svankar inbjudande.Det är exakt vad jag jag tror att du är! Du stannar till ett ögonblick i entrén och titar på mig.
Du visste redan. Den första stråken landar med förvånansvärd kraft på din haka och din hals och rinner segt ner mellan dina bröst samtidigt som den ena satsent stänker över din mun och dina nyckelben.Växlar mellan att runka mig hårt och målmedvetet och att nästan fjäderlätt smeka mig.Du är vidöppen inför mig och njuter av det. Tvärtom. Mitt grepp hårdnar om dina höfter och jag ökar frekvensen. Aldrig har du fått orgasm utan stimulans förut.
– Det är klart att du inte måste säger jag och knäpper sakta upp gylfen, men jag vågar lova att du kommer att belönas med något du tycker om.
– Om inte annat så lär du väl förbereda mig , tillägger du. för dig? Du vet att du ändå måste.

Standard

Leave a Reply

