Det Hade Slutat Med Att Jag Tagit Henne Analt Och Morgonen Efter Hade Linda Legat På Knä Framför Mig Och Med Nickande Huvud Arbetat Som En Hängiven Liten Piga.

Jag kände hur orgasmen började byggas upp, snart skulle jag inte kunna hålla emot längre. Han var med på mötet idag och jag sa som det var. Det hade slutat med att jag tagit henne analt och morgonen efter hade Linda legat på knä framför mig och med nickande huvud arbetat som en hängiven liten piga. Hon hade ett vackert ansikte och ett halvlångt, blont hår klippt i en lättskött sportig frisyr. I början hade hon varit lite osäker på hur hon skulle bete sig, men med min hjälp hade hon utvecklats fint.
– Hörru du du. Att riskera det liv jag levde ville jag absolut inte göra, Christine skulle bara missförstå om hon fick reda på mitt lilla äventyr. Normalt brukade hon inte komma hem förrän senare på kvällen, om hon nu inte bestämt sig för att jobba hemma några timmar. Så att skiljas från henne var en omöjlighet för mig, och nu satt Nina och propsade på detta. Nina hjälpte till att få av dem helt över sina fötter.

Då öppnas dörren framför mig och min värdinna står där och tittar på mig i en rosa morgonrock. Vi fick bra kontakt och hon hade ett skönt sätt och skrattade mycket. De visade mig allt som Varberg har att erbjuda och det blev en blöt kväll på pubar och diskotek. Trädde på ena strumpbenet på kuken och runkade samtidigt som jag sniffade trosor. Precis då kommer jag i en fullständigt explosiv orgasm, hela kroppen rycker som om jag fått ett anfall. Jag kunde hålla på i timmar, kände jag. Sötsyrlig fittdoft. Hade ett praktstånd men bakfyllan höll tillbaka orgasmen. Drack väl ett par liter vatten och satte mig sen på toalettstolen och la huvudet i mina händer. Mmm, vilken underbar doft. Kvinnan jag hyrde av var i femtioårsåldern och väldigt snygg och ungdomlig för sin ålder.

Varje gång jag ser i dina ögon..

– Det var en helg utan dess like, det är det enda jag säger.
– Ja, mamma berättade att du var tvungen att åka hem brådskande eftersom din mormor ramlat i trappan och brutit lårbenshalsen.Jag hörde hennes steg upp för trappan, men satt bara kvar i Isabellas rum, hållandes i hennes hand och smekandes hennes varma kind.Och sov oavbrutet till sent på söndagseftermiddagen.Sen berättade mamma för mig dagen efter vad som hade hänt.
– Jag hade gärna tillbringat lördagskvällen tillsammans med dig!
– Ska väl rida på lördag.. sen kanske vi ska iväg med familjen på söndag.. varför?Hon sträckte på sig åter, för att titta förtjust ner i mina ögon.
– Hej älskling, vad har du för dig till helgen?

Standard

Leave a Reply

