Hon Flämtade Och Stirrade På Mig, Herregud Vad Kåt Hon Var!

Men brister ut i ett leende. Och veta att det finns ett till som kräver lika stor uppmärksamhet. Under det år som gått har vi lärt känna varandra på många olika plan. Männen (de flesta av dem i alla fall) kan inte låta bli att stirra på mammas barm. Hennes bullfitta öppnar sig som ett blixtlås. Det som från början handlade om sex har blivit tillit, förtroende och omtanke. När jag möter hennes blick är det fortfarande som att placera rumpan på ett elstängsel. Bara en sekund. Tack för maten»
Jag drar ut fingrarna. Sedan beställer vi kaffe.

Sagan om Maggan 2

Bli inte arg nu älskling, sa hon till mig.Det är en annan sak också, du lät dom ligga med mig för att jag hade dåligt självförtroende, men nu är jag så säker på mig själv att det inte är några problem.Det är ju bara en del av mig, sådetså!Vi pustade ut länge nog för att börja kyssas igen. Min fru vägrade dansa med mig och bad Elin att ta hand om mig under kvällen, och hon svarade skrattande att det gjorde hon gärna. skrek min fru.

Slicka sa jag!

Men Mats då, tänk om din fru skulle se oss? Hon reste sig sedan upp och puttade ner Elin så hon låg på rygg på bordet. Hon flämtade och stirrade på mig, herregud vad kåt hon var!

Jag besvarade hennes kyss med samma intensiva hetta, därpå ställde hon sig på knä, drog upp min kjol och började slicka och föriktigt nafsa i min uppsvällda clitta utanpå mina tunna nylontrosor.

Anna tog av mig blusen och började slicka mig mellan brösten och tog sedan min bröstvårta i munnen och sög på som om den vore en klubba, vilket gjorde mig så upphetsad att jag stönade högt.Jag hade länge fantiserat om att älska med en kvinna och när jag berättade det för min kille, frågade han om jag ville verkställa drömmen så ville han gärna vara emd och titta på.


Min kille gick omkring som en äggsjuk tupp med kraftigt stånd och log nöjt.

En timme senare ringde det på dörren och vi gick och öppnade. Hon fick min gamla fantasi åter i gungning och tänkte ett par dagar på hur det skulle vara att älska med henne.

Vi åt en skaldjurssallad och skålade med ett blodrött Merlot vin.

Så kom kvällen då Anna skulle komma.

Sagt och gjort, jag skrev ett mail till henne samma kväll och fick snabbt svar att hon var intresserad av att träffa oss över en fika för att se om vi tände på varandra.

Veckan som gick älskade min kille och jag många ggr. och hade det underbart och jag pratade om vad jag ville göra tillsammans med Anna, som kvinnan hette, medan han slickade mig, vilket gjorde oss båda mycket kåta.Hon stog oblyg i hallen med en röd åtsittande klänning som framhävde hennes bröst och höfter och på de slanka välformade benen hade hon nylonstrumpor med söm och ett par höga stövlar som hon tog av sig och bytte till ett par svarta högklackade pumps.Vi skrattade båda åt hur exalterade vi båda var innför mötet med den sköna Anna.

Väktarna

– Nu trivs ni väl bra va? Det började rycka i henne och hon pressade fittan mot min mun.
– Nå, sätt igång då sa hon otåligt. Då kände jag hur hon tog ett fast grepp om mitt hår och pressade sin blöta fitta mot mitt ansikte. Han drog sig ur vi la oss ner i en 69:a igen. Anna sjönk ner över hans kuk och masserade ut den sista sperman med sina fittmuskler. På något märkligt sätt började jag att gilla känslan av batongen i röven och min kuk började växa igen. Han tryckte in sin kuk i mitt väl uppkörda rövhål. Så ska det göras flinade Mats och upprepade proceduren med Micke som fick in den lite längre.
– Jag tror att jag vill se mina två grisar i en 69:a. Sedan var det som att vrida på en kran. Hon sa till Micke att lägga sig tillrätta ovan på mig. Micke skrek högt men det brydde han sig inte om. Jag såg hur Micke arbetade med tungan febrilt för att slicka upp de sista dropparna sperma från golvet. Vi kröp på alla fyra fram till Mats. Jag såg att han hade en riktigt stor kuk även den bara var lite halvhård. Micke som satt och kollade in allt blev tydligen upphetsad av det.

Standard

Leave a Reply

