Vi Träffades Och Åt God Mat.

Jag satt bredvid Mattias och Rickard på svenskan och vi satt och snacka om bilar och fotboll medans vi gjorde vårat grupparbete. “
“klart man är!
Jag drog på mig ett par jeans och ett stort linne, över det en tröja med knäppning framtill.
“akey, du har tillräckligt att dricka då ?
Jag gick mot dörren och öppnade den, in kom Lisa, Viktoria och sist Emma.
Så jag gick bort mot högen av tshirtar och drog av mig min egna och slängde den på högen, när jag vände mig om märkte jag att jag fick en del blickar av tjejerna i klassen, och jag blev lite röd om kinderna kände jag.
“asså, ok”.
“såg att Emma snacka med dig, ville hon något speciellt eller?
Jag vaknade klockan 7.15 på fredagen och gick upp och åt en lätt frukost. Jag är 16 år och detta är min första novell, var snälla! Jag var målvakt och började gå mot laget innan precis när Ulf ropade;
“vi måste ju veta vem som spelar i vilket lag, så ett lag får ta av sig på överkroppen eller något!

Jag klädde av mig helt naken och ställde mig framför figurspegeln på mitt rum.

Läraren

Jag smög dit, men kom på att jag även hade stängt dörren till Sofia som sov tungt inne i sitt rum och hon drömde säkert något när jag gick för hon låg och vred på sig så väldigt.
Han lade märke till det och frågade lugnt men nyfiket:

– Hm, vem var det där ifrån?
Men än idag så är vi tillsammans och jag får gå ifrån lektionerna ibland för att göra lite “tjänster”.

Vet inte riktigt vad som hände men jag beslutade mig för att resa mig upp och gå, men jag kände ett fast grepp omkring min arm, han ställde sig upp, lade sina händer omkring min midja, blickarna möttes, lade mina armar omkring hans hals och såg att han fuktade sina läppar lite försiktig, vi stod fortfarande där stilla och stirrade varandra djupt i ögonen, när han plötsligt böjde sig ned och gav mig en puss.

– Erhm..

Tisdagen kom och jag klampade in i hans bil och jag mötte hans blick..
Han låg kvar och kysste mig några gånger när han sedan rullade av och kysste mig i pannan.Och det är ju inte det bästa direkt,
men det visade sig att det genast skulle bli en av de bättre dagarna i hela mitt liv.

– Men det är okej, vad du än tänkte säga, sade jag och försökte uppmana honom om att berätta, men det tog en stund men sedan gav han med sig.
Jag blundade och förde mina händer innanför hans tröja och smekte snabbt av den, samtidigt som han smekte av mig mina byxor, han ställde sig upp och drog med mig till rummet bredvid – sovrummet. Jag kunde inte ta emot riktigt hela utan fick in ca. 20 cm.

– Jo, om du skulle vara upptagen..

Tanken av det vi höll på med gjorde oss jätteupphetsade.Vem vet kanske gör vi om det nån gång.Jag försökte sitta still men det var nästan omöjligt. Han blev stel och vi kysstes. Vi träffades och åt god mat. Gissa om vi fick många frågor på dansgolvet. Där var det ganska mörkt och vi tänkte att vi skulle få sitta ifred. Dessutom var det skönt också.
HA, HA vad det var kul. Jag tog hans hand och placerade den under kjolen, han visste precis vad jag ville. I sånafall var dom väldigt hänsynstagande *ler*.

Standard

Leave a Reply

